scrumster

Jó napló

2019. január 18. - nagyeszteranna

Közhely, hogy a boldog dolgozók a legjobban dolgozók. Az pedig igazán fontos, hogy a scrum master energizálja a csapatot. Csak boldognak lenni nem mindig annyira magától értetődő és könnyű. Éppen ezért január vége óta vezetünk a scrum masterekkel egy naplót, egy közös doksit, ahol heti bontásban gyűjtjük a velünk történt jó dolgokat. Mindig nagyon jó érzés beleírni, vagy olvasni mások örömét. Csemegéztem belőle pár finomságot:

"Képzés, reggel: “MI lenne ha előbb tartanánk a retrot mint a reviewt?” “Olyan érzésem van tőle mintha először fogat mosnék és utána ennék egy jó hagymás kenyeret”- Nóri, köszi :D"

"Rajtakaptam az egyik fő ellenállót, hogy használja a fizikai táblát."

"Ábel csapata maga fog magának retrot tartani egy nap amikor Ábel nem ér rá."

"A csapatom annyira el volt köteleződve a sprint cél teljesítésében, hogy az egyik srác a randiját is eltolta, hogy szolidaritson a többiekkel. Én annyira izgultam, hogy párszor elhittem, én is értem a monitoron lévő kódot, ami fölött három fejlesztő gondolkodott egyszerre."

"A Lókötők csapat egyik tagja megszervezte magától helyettem a csapatépítő programot tök részletesen és mindegyikőnknek nagyon tetszik (vadaspark, kirándulás és vacsi is lesz benne), nekem csak részt kell venni :)"

"Többekről kiderült, hogy otthon vitrinben tartják a köszönőkártyákat, amiket a projektzárón kaptak."

"Peti retrót követel és agendája van."

"Beteljesült! Más szervezetben példálóztak velünk." (az SMC-vel)

"Ma reggel átgondoltam, és rájöttem, hogy ha bármit csinálhatnék, akkor azt csinálnám, amit most."

"Néhány storyhoz már van újra benefit. A csapat visszajelezte planningen, amikor nem megfelelően volt megfogalmazva, ahol meg nem volt, kérték, hogy legyen :)"

"Elkezdtem a Virgonál dolgozni :)"

"A csapatomban két ember pairprogrammingolt"

"Luca szuper, interaktív könyvklubot tartott"

"Kittinek éjszakáig segítettem felkészülni a kickoffra, ami szerintem tök jól sikerült"

"A csapatomat (megrazon) szét kell majd választani. Ezt már ők is felismerték és ezen a retron egyikőjük a scrumra is hivatkozott hogy az abban megjelölt létszámot túlléptük. Egy másik is megerősítette hogy “lehet nem írnak benne hülyeségeket”."

"Volt SMC Club. Szupernek találtatott és időtállónak a víziónk. Nem ütik egymást a később született Virgo Csoportvízióval. A kettő összenézése után megszületett a legelső 3 hónapra szóló OKR-ünk. Miki és Eszter fantasztikusan vezették az eseményt. Eszti finom gyümölcsöket is hozott <3"

"Az átlagos ciklusidőnk leesett egy hétről 4 napra!"

"Kocsmázás alkalmával 5 órán keresztül beszélgettek a fejlesztők az agilitásról (és ha jól tudom nem volt jelen scrum master). Nekem csak utólag mondták elkerekedett szemmel, hogy sikerült megfertőznünk őket! :D"

"A HR elfogadta a meghívást hogy velünk együtt olvassa a Managing for Happiness könyvet."

Ha tetszett, iratkozz fel a blogomra, vagy kapcsolódjunk linkedinen.

A bejegyzés trackback címe:

https://scrumster.blog.hu/api/trackback/id/tr9114290091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása